Arka Sıradakiler Dizisi Fan Sitesi
<meta name="AdNetwork" value=adhood - www.adhood.com acceptcode=a78ecac0dfa901c93481> 
<BR><BR> <BR>
<DIV align=center><FONT size=4><STRONG>Arka Sıradakiler Dizisi Fan Sitesi | www.arkasiradakiler.info</STRONG><BR></FONT><BR><SPAN style="COLOR: #ff0000"><STRONG><FONT size=3>[Dikkat: Üye olurken sahte e-mail Adresi verirseniz, Sitemize Üye olamayacaksınız!]</FONT></STRONG></SPAN> </DIV>
<DIV align=center><FONT color=lime size=3><STRONG>Üye Olduktan Sonra Üyeliğinizi Aktifleştirmek İçin Mailinize Bakınız.</STRONG></FONT></DIV>
<DIV align=center><BR><BR><A class=postlink href=""><IMG src="" border=0></A></DIV>

Arka Sıradakiler Dizisi Fan Sitesi


Bağlı değilsiniz. Bağlanın ya da kayıt olun

Sinem ve Sevgilisi

Sayfaya git : 1, 2, 3, 4  Sonraki

Aşağa gitmek  Mesaj [1 sayfadaki 4 sayfası]

1 Sinem ve Sevgilisi Bir Salı 13 Mayıs 2008 - 5:24

Gamze & Oktay2

avatar
Çalışkan Üye
Çalışkan Üye


Sinem Öztürk ün solundaki sevgilisi karşısındaki kemal hoca diğeride ceyda ...

2 Geri: Sinem ve Sevgilisi Bir Salı 13 Mayıs 2008 - 8:07

Zerrin

avatar
Erişilmez Üye
Erişilmez Üye
Allah mesut etsin..baya da yakisiklimis!!Yakisiyorlar birbirine!!

Tsk canim!!! Gülümseme

3 Geri: Sinem ve Sevgilisi Bir Salı 13 Mayıs 2008 - 8:23

Gamze & Oktay2

avatar
Çalışkan Üye
Çalışkan Üye
Zerrin demiş ki:Allah mesut etsin..baya da yakisiklimis!!Yakisiyorlar birbirine!!

Tsk canim!!! Gülümseme

tşk ederim Göz Kırpmak

4 Geri: Sinem ve Sevgilisi Bir Salı 13 Mayıs 2008 - 17:27

najan

avatar
Isınan Üye
Isınan Üye
yha hiç yhaqışıklı diilmişş:(oktayla daha çoq yaqışıolardı..

5 Geri: Sinem ve Sevgilisi Bir Salı 13 Mayıs 2008 - 20:57

aynur(DİZİ KOLİK)

avatar
ArkaSıradakiler Fan
ArkaSıradakiler Fan
bencede oktayla çok yakışıyor..

6 Geri: Sinem ve Sevgilisi Bir Çarş. 14 Mayıs 2008 - 17:50

galat_a_mine

avatar
ArkaSıradakiler Fan
ArkaSıradakiler Fan
yaaaa çok kötüüü ben oktay ile olsun istemiştim bu nerden çıktıııı keşke bu resmi göstermeseydiniz bana şimdi ne yapcam yawww!!!!

7 Geri: Sinem ve Sevgilisi Bir C.tesi 17 Mayıs 2008 - 15:04

o.k.tam.z.e

avatar
Çalışkan Üye
Çalışkan Üye
oktayla daha çok yaksıyolar ya

8 Geri: Sinem ve Sevgilisi Bir C.tesi 17 Mayıs 2008 - 16:45

göSDe_hMrA

avatar
Isınan Üye
Isınan Üye
oo çocuk oyuncuu dio biliodum ben yha acaba yanlış mı hatırladım Bilmem

9 Geri: Sinem ve Sevgilisi Bir Ptsi 19 Mayıs 2008 - 9:31

emo_begum

avatar
Isınan Üye
Isınan Üye
ewt ya oktayla çok yakışıyorlar daha güzel oluyorlar belki sevgilisi değildir abisi filandır yaaaa

10 Geri: Sinem ve Sevgilisi Bir Çarş. 21 Mayıs 2008 - 15:13

Gamze & Oktay2

avatar
Çalışkan Üye
Çalışkan Üye
nişanlılar Gülümseme

11 Geri: Sinem ve Sevgilisi Bir Çarş. 21 Mayıs 2008 - 16:36

ırmak-krmcm

avatar
Star Üye
Star Üye
ya oktay bbuna beşbin basar benim bukadar yakınımda olacakta ben başkasıyla birlikta olucam bülent çetinaslan nerde bu nerde of ya keşke gerçektede birlikte olsalar

12 Geri: Sinem ve Sevgilisi Bir Çarş. 21 Mayıs 2008 - 23:24

ibo'nun cimcimesi

avatar
Banlanmış Üye
Banlanmış Üye
öle ama oktayy da yakışıklı Bilmem

13 Geri: Sinem ve Sevgilisi Bir Cuma 23 Mayıs 2008 - 19:20

fırat_-meltem


ArkaSıradakiler Fan
ArkaSıradakiler Fan
sağol canım..

14 Geri: Sinem ve Sevgilisi Bir Salı 3 Haz. 2008 - 11:00

yağmursu

avatar
ArkaSıradakiler Fan
ArkaSıradakiler Fan
arkadaşalr sadece sevgili bile deiller niaşanlılar ropörtajda okudum aşk ile aran nasıl diye sordular sinem dediki ben nişanlıyım dedi artık adını koymak istedik dedi yakında evleniyorlarmış cosmogirl dergisinde ve seventen dergisinde okudum

15 Geri: Sinem ve Sevgilisi Bir C.tesi 7 Haz. 2008 - 17:04

canım benim oktay

avatar
Çalışkan Üye
Çalışkan Üye
yakışıklıymış ama oktayla daha çok yakışıyolar bence.............oktayı çok seviyorum.............

16 Geri: Sinem ve Sevgilisi Bir C.tesi 7 Haz. 2008 - 23:19

tutku

avatar
Isınan Üye
Isınan Üye
ya o ne öle ya oda yakışıklımı yaa ona yakışıklı demek için 1000 şahit ister (OKTAY DAHA YAKIŞIKLI VE DAHA ÇOK YAKIŞIYORLAR BİRBİRLERİNE )

DİMİ ARKADAŞLAR!!!!!!!!!!:Sırıtmak

17 Geri: Sinem ve Sevgilisi Bir C.tesi 7 Haz. 2008 - 23:53

iceer

avatar
Isınan Üye
Isınan Üye
Hayırlı olsun Gülümseme

http://forsakennn.blogcu.com/

18 Geri: Sinem ve Sevgilisi Bir Ptsi 9 Haz. 2008 - 13:51

cadikiss

avatar
Yeni Üye
Yeni Üye
bencede oktay daha tatlı ama nişanlılarmış artık dicek bişe yok yani

19 Geri: Sinem ve Sevgilisi Bir Ptsi 9 Haz. 2008 - 21:18

cleanhand

avatar
Yeni Üye
Yeni Üye
OKTAY VE TAYFASI BASAR EVİ ALIR KIZI......NOLCAKTI HEEEEEEE

20 Geri: Sinem ve Sevgilisi Bir Ptsi 9 Haz. 2008 - 21:52

ydgr_edaci

avatar
Erişilmez Üye
Erişilmez Üye
cleanhand demiş ki:OKTAY VE TAYFASI BASAR EVİ ALIR KIZI......NOLCAKTI HEEEEEEE

:l :l :l :l :l :l :l :l

21 Geri: Sinem ve Sevgilisi Bir Salı 10 Haz. 2008 - 10:10

tutku

avatar
Isınan Üye
Isınan Üye
ya aynen ya oda yakışıklımı kesin zengündür o çocuk o yüzden birliktedir dicem ama sanmam ya ama bak sinem sana sölüyorum bülentle birlikte ol yaa

22 Geri: Sinem ve Sevgilisi Bir Perş. 12 Haz. 2008 - 13:06

Bariz_Özgeci

avatar
Erişilmez Üye
Erişilmez Üye
Ayyyy inanmıyorum Sinem Serkan'ı nerden bulmuşş hastayım Serkan'a demek ki sevgili haaa Gülümseme

23 Geri: Sinem ve Sevgilisi Bir Perş. 12 Haz. 2008 - 17:49

pelin-beste

avatar
ArkaSıradakiler Fan
ArkaSıradakiler Fan
bence yakışmışlar

24 Geri: Sinem ve Sevgilisi Bir Perş. 12 Haz. 2008 - 18:04

nilüfer_nur

avatar
Isınan Üye
Isınan Üye
bi yerden çıkarcam ama...sanki bi dizide görmüşüm gibime geldi. Düşünceli

25 Geri: Sinem ve Sevgilisi Bir Salı 17 Haz. 2008 - 16:09

damlaaaaa

avatar
Çalışkan Üye
Çalışkan Üye
OFF YHA BNCE OKTAYLA DAHA ÇOK YAKIŞIYOLARR OKTAY VE TAYFASI KAÇIRSINLAR KIZII

26 Geri: Sinem ve Sevgilisi Bir Çarş. 18 Haz. 2008 - 12:52

duyGUM

avatar
Erişilmez Üye
Erişilmez Üye
bu cocuqu bi yerDe qöRdm ama neRde Sırıtmak sağol qzL ResmLEr

27 Geri: Sinem ve Sevgilisi Bir Çarş. 18 Haz. 2008 - 18:19

samira


Isınan Üye
Isınan Üye
bence yakışıolar

28 Geri: Sinem ve Sevgilisi Bir Ptsi 23 Haz. 2008 - 11:50

GSTUGCEGS

avatar
Çalışkan Üye
Çalışkan Üye
ewet oktay daha yakısıklı ama yinede yakısıyorlar önemli olan sinemin seçmesi

29 Geri: Sinem ve Sevgilisi Bir Çarş. 25 Haz. 2008 - 20:47

berenliçe

avatar
Banlanmış Üye
Banlanmış Üye
tşkler çok yakışıklıymışş maşallah birbirlerine yakışıolar

30 Geri: Sinem ve Sevgilisi Bir Perş. 26 Haz. 2008 - 9:21

arkadakiler

avatar
Isınan Üye
Isınan Üye
bence çokk yakışmışlar hep mutlu olurlar işallah

Sayfa başına dön  Mesaj [1 sayfadaki 4 sayfası]

Sayfaya git : 1, 2, 3, 4  Sonraki

Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz